חדשות המוזיקה 1.12.12

    דוד קליגר ויואב דילאון Comments Off on חדשות המוזיקה 1.12.12
    7:23
    20.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף פ"ב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חדש Six13 הנרות הללו!

     

    חנוכה מתקרב וכרגיל הלהקה הווקאלית SIX 13 מגישה שיר חדש עם קליפ מעניין לכבוד החג והפעם על המילים "הנרות הללו" הכל ווקאלי.

    חדש משה לאופר מתוך הנשמה 3 ליבי ליבי! בלעדי!

     

    יו"ר ועדת השופטים שלנו כאן במלחינים והמעבד הדגול ר' משה לאופר עובד על מספר פרויקטים בתקופה האחרונה ביניהם עם זמר חדש העונה לשם דוד שמחה שאוטוטו יוצא עם אלבום בכורה, גם עם אוריאל עקשטיין עובד לאופר על כמה דברים אך גולת הכותרת אלבום שיראה אור ביום שלישי הקרוב בעז"ה השלישי בסדרת מתוך הנשמה, סדרה בה לאופר מעבד ומתזמר מחדש כל מיני ניגונים אותם אהב בהגשה שקטה ורגועה…האזינו לרצועה מס' 7 בדיסק "ליבי ליבי", השיר המודז'יצאי שהתפרסם בביצועו של הזמר שלמה כהן…אבל כאן זה רגוע לחלוטין….

    חדש אייזיק האניג בחתונת סדיגורה געהרש'ן אין הימל!

     

    ביום שלישי האחרון נערכה ברוב פאר והדר חתונה יוקרתית מאוד לנכד האדמו"ר מסדיגורה בן לחתנו הרב פנחס שפירא רב בית המדרש סדיגורה בת"א, בכל מה שקשור למוסיקה כמו תמיד בחצר סדיגורה גם בחתונה זו הושקעה מחשבה רבה, כשבין בעלי המנגנים ניתן היה למצוא את הזמר אייזיק האניג שהגיע לראשונה מחו"ל להפיע, מאיר אדלר ויענקי דאסקל, על מקהלת סדיגורה ניצח ידידינו פנחס ביכלר, כשאת כל האירוע הזה מלווה תזמורת מורחבת בת עשרה כלים בניצוחו של דוד מרגליות …אנחנו שמנו יד על הקלטה מתוך החתונה בביצוע מיוחד לשיר "גערהשן אין הימל" (יש אמונה)…. ולא נשכח לומר תודה גם למוטי פרידמן האיש וההגברה על עזרתו בנושא….

    חדש אוהד מושקוביץ תניא!

     

    הזמרים אוהד מושקוביץ ואיציק דדיה חזרו לאחרונה מסיבוב הופעות בניו יורק, מקסיקו, ריו דה' ז'נרו- ברזיל, סאו פאולו ברזיל ורומא. במהלך הסיבוב צולמו שם שני קליפים אחד לאיציק דדיה במקסיקו והשני לאוהד מושקוביץ יחד עם הזמר החסידי המתגורר בברזיל מיכה גמרמן לשיר הדואט של שניהם "גילה רינה". במסגרת הידיעה נספר לכם שגמרמן מסיים ממש בימים אלו את אלבום הבכורה שלו, ואם הזכרנו את אוהד הנה קטע שפורסם השבוע ביצוע מיוחד של אוהד בקונצרט ה״גאלה״ השנתי של ארגון ״אמונה״ ירושלים לשיר הידוע "תניא" בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים רשות-השידור, בניצוח ד"ר מרדכי סובול ובהפקת בנו אופיר סובול.

    חדש אריאל זילבר עם הלב והמעיין תתעורר! בלעדי!

     

    ההרכב המשובח "הלב והמעיין" יוצא באלבום חדש "לך אמר ליבי" שמו, אלבום ראשון ומיוחד מסוגו עם לחניו של הרב יצחק גינזבורג שליט"א בו משתתפים אף זמרים אורחים כמו אריאל זילבר, שלמה כ"ץ ואחרים…האלבום הושק בהתוועדות מיוחדת בבניני האומה בירושלים לרגל י"ט כסלו, האזינו ל"תתעורר" בביצוע אריאל זילבר.

    חדש רם מלכה מודים! בלעדי!

     

    רם מלכה יוצא בסינגל שני במספר "מודים" שמו, לחן ועיבוד מוסיקלי – יניב ברמלי ואיתי אמויאל.

    חדש מור אלקיים תפילה בלב כולם!

     

    מור אלקיים בנו של הזמר הוותיק ג'קי אלקיים מפלס את דרכו עם סינגל נוסף וחדש מתוך אלבום בכורה שבדרך, השיר נקרא "תפילה בלב כולם", המילים הלחן והעיבוד של אחיו אריאל אלקיים.

    חדש יניב לוגסי העיניים מאירות!

     

    זמר חדש העונה לשם יניב לוגסי מגיש סינגל בכורה "העיניים מאירות" שמו, הלחן של אליסף בר ששת, את המילים כתב אחיו אביעד לוגסי, העיבוד וההפקה מוסיקלית של אשר זוזות.

    ידיעות נוספות:

     

    – ה'ישיבה בויס' קוואיער (פרחי בני הישיבות) משיקים לרגל חג החנוכה הקרב ובא קליפ מיוחד על השיר Daddy Come Home.

     

    -לסיום הפינה ולפני המזל טובים נמסור את תנחומינו הכנים למשפחת החזנים משפחת מונק ושלא ידעו צער וינוחמו מן השמים…

    ובמעבר חד מזל טוב לזמר מידד טסה לרגל יום הולדתו, וכן לעיתונאי נחמן וייס לרגל יום הולדתו.

    מזל טוב לסגן מנהל התוכניות ר' חיים פלאם לרגל חתונת בנו שיזכה לרוב נחת ויזכו הזוג לבנין עדי עד.



    0 תגובות